The 2013 Warld Snooker Championship (an aw referred tae as the 2013 Betfair Warld Snooker Championship for the purposes of sponsorship) wis a professional snooker toornament that teuk place frae 20 Apryle tae 6 May 2013 at the Crucible Theatre in Sheffield, England. It wis the 37th consecutive year that the Warld Snooker Championship haed been held at the Crucible and wis the last rankin event o the 2012/2013 saison. The event wis sponsored bi Betfair for the first time.
Despite haein played anly ane competitive match aw saison, defendin champion Ronnie O’Sullivan did nae lose a session in the toornament. He defeatit Barry Hawkins 18–12 in the final tae acome a five-time Warld Champion, joining Steve Davis and Stephen Hendry as the anly players ever tae defend thair titles successfully at the Crucible. He broke Hendry’s record of 127 career Crucible centuries, finishing the toornament wi 131. He an aw became the first player tae mak sax century braks in a Warld Championship final. The toornament wis sponsored bi online betting exchange Betfair.
On 26 Apryle 2013, th first Ladies’ Day wis held at the Crucible, wi events designed tae promote the sport tae girls and weemen.
- Debutants at the Crucible war Jack Lisowski, Michael White, Ben Woollaston, Dechawat Poomjaeng, Matthew Selt and Sam Baird. White advanced tae the seicont roond bi beatin Mark Williams 10–6. Poomjaeng advanced bi beatin Stephen Maguire 10–9 in the anly first-roond match that went tae a deciding frame.
- Efter a record fower Cheenese players reached the Crucible in 2012, Ding Junhui wis his naition’s anly representative in 2013. Poomjaeng became anly the third Thai player, efter James Wattana and Tai Pichit, tae reach the Crucible.
- Bi qualifying for the event, Peter Ebdon played in his 22nt consecutive Warld Championship, equalling the nummer of consecutive appearances made bi Steve Davis. Thay are jynt third behind the record of 27 set bi Stephen Hendry an the ongoing run of 26 bi Ronnie O’Sullivan.
- Warld Snooker lodged a formal complaint wi the BBC efter it ended live coverage during the final stages o the Ronnie O’Sullivan–Marcus Campbell tie tae air a repeat episode o the 1970s sitcom Some Mothers Do ‘Ave ‘Em. Wi the match an aw unavailable on the BBC Reid Button service, viewers expressed thair anger on social networks. The CEO of Warld Snooker, Barry Hearn, apologised tae fans on Twitter.
- The seicont session o the first roond match atween Ebdon and Graeme Dott haed tae be pulled off, wi Dott leadin 8–6. Follaein Dott’s 10–6 veectory, he criticised Ebdon for his perceived slow play and cried for a rule tae leemit the amount of time a player coud spend ower a shot. The match atween Poomjaeng and Maguire an aw haed tae be finished off in a third session, wi Poomjaeng leadin 9–8 when the end wis postponed.